نکات طلایی مدیریت پیج اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام احد از شبکه های اجتماعی پر پیرو در سطح عالم است که حائز 150 میلیون کاربر است و لغایت کنون 16 بیلیون عکس در آن به اشتراک گذاشته است! این شمردن شنان می دهد که شما بررای کامیابی در این گویه باید با مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید. در پیوسته همراه ما باشید تا شما را با مهمترین نکات و ابزار در گویه مدیریت پیج اینستاگرام آشنا کنیم.
حال 8 نکته اساسی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم

1) همواره اطلاعیه‌های خود را رسیدگی کنید
هنگامی که محتوا یا مطلب خویش را منتشر می‌کنید، اطمینان حاصل نمایید که بی‌درنگ اطلاعیه‌های خویش را رسیدگی می‌کنید. اکثر کسان صحیح همان لحظه‌ای که عکس‌های شما منتشر می‌شوند، آن ها را دیده و متوجه‌اش می‌شوند. در حال آماده پنل اطلاعیه‌ها در اینستاگرام(Instagram) صرفاً هشتاد کامنت(اظهارنظر) جدیدتر را نشانه می‌دهد، از همین رو زمانی که مطلب‌تان را منتشر کردید، مطمئن شوید که کامنت‌های پیوسته با محتوایی که منتشر نموده‌اید را از دست نداده‌اید! فلذا احد از رویکردهای مدیریت رسانه‌‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام(Instagram) پروا به اطلاعیه‌ها می‌باشد.

 

2) به کامنت‌ها استجابت دهید
یکی سایر از استراتژی‌‌های مدیریت اینستاگرام(Instagram) پاسخگویی به کامنت‌هاست. پاسخگویی به کامنت‌های دنبال‌کنندگان در هر پایگاه اجتماعی حائز اهمیت است، ولی این مسئله عموماً در اینستاگرام نادیده گرفته می‌شود. فرمان دهید شرایط گفتگو، سؤال پرسیدن و تعامل فراهم گردد! به دنبال‌کنندگان خویش پرتو دهید که قابل دسترس و مشتاق شنیدن هستید. ارتباطات شخصی و وفاداری پیوستگی خواهد یافت. یقین پیدا کنید که در ابتدای گفتگوهای خویش نام کاربری شخص را تگ می‌کنید. بدین ترتیب او متوجه پاسخگویی شما خواهد شد.

 

3) کاربران را به تگ کردن دوستان خود، پایین تصاویر تشویق کنید
بسته به محتوای خود، احتمالاً خواهید دیدن که اکثر کامنت‌ها از سوی افرادیست که دوستان خود را تگ کرده‌اند. از آنجا که نمی‌توانید با یک نام کاربری تعامل زیادی داشته باشید اما می‌توانید وی را تشویق به تگ کردن دوستانش نمایید. این مسئله لغایت حدودی تشویق‌کننده خواهد بود. هرچه کسان بیشتری محتوای شما را ببینند، این مسئله به تعامل بیشتر و دنبال‌کنندگان اغلب برای شما پایان می‌شود. این رویکرد نه فقط در مدیریت اینستاگرام نقش بسزایی دارد بلکه راهبرد مناسبی برای دیگر رسانه‌‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

استراتژِی تگ کردن کاربران

 

4) از آیکونو اسکور (Iconosquare) کاربرد کنید
استفاده از سرویس‌های مبتنی بر وب را می‌توان جزو استراتژی‌‌های مدیریت اینستاگرام نامید. یگانه از مسائلی که اکثر افراد را از اینستاگرام(Instagram) دور می‌کند ماهیت مبتنی بر موبایل اینستاگرام است. نسخه‌ی مرورگر کنونی اینستاگرام به کاربران اجازه‌ی آپلود تصاویر و یا رویت اطلاعیه‌ها را نمی‌دهد. سرویس‌های مبتنی بر وب ثالثی چون آیکونو اسکور می‌توانند به کمک شما بیایند الی اطلاعیه‌های خویش را آسان‌تر و ساده‌تر چک کنید. در راستی Iconosquare یک نرم‌افزار تحلیلی است که به صورت رایگان به شما این امکان را می‌دهد الی به نکویی داده‌های صفحه‌ی اجتماعی خود را پردازش کنید.

 

5) از اینستاگرام دایرکت برای اجرای مسابقات کاربرد کنید
از مسابقه‌ی نظرات برتر بهره‌گیری کنید. مسابقه‌ی نظرات برتر برای افزایش نظرات و کامنت‌ها حائز اهمیت است. سپس می‌توانید برندگان خویش را برگزیدن کرده و به آن‌ها بگویید از طریق سیستم پیام‌رسان اینستاگرام دایرکت به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. سپس می‌توانید به طور خصوصی آدرس ایمیل آن‌ها را تقاضا کرده و جوایز را برای آن‌ها ارسال نمایید. این تدبیر یکی از سازنده‌ترین رویکرد‌های مدیریت شبکه‌‌های اجتماعی ‌است.

 

6) هشتگ‌های محتوای تولید شده‌ی کاربران را بررسی کنید
یک رویکرد دیگر مدیریت اینستاگرام(Instagram) هشتگ‌گذاری کاربران است. بسته به نام تجاری‌تان شکیبیدن دارد پیروان شما مطالبی را در خصوص محصولات شما پست نمایند! این مسئله عموماً درباره برندهای پیوسته با مواد غذایی راستگو است. چندین هشتگ را بررسی کرده و ببینید چه هشتگ‌هایی وجود دارد؟ از سوی دیگر هشتگ مرتبط با برند خود را بیابید. عکس‌های مرتبط با چنین هشتگ‌هایی را لایک کرده و پایین آن‌ها کامنت بگذارید. آن‌ها شاید از این مسئله که به رسمیت شناخته شدند، هیجان‌زده خواهند شد و به شکیبیدن زیاد در آینده‌ی نزدیک جزئی از پیروان و دنبال‌کنندگان شما خواهند شد.

 

7) به تیم‌ها دستور دهید پست‌های اینستاگرام را از پیش برنامه‌ریزی نمایند
از رویکرد ارسال پست‌های از پیش برنامه‌ریزی‌ شده برای مدیریت اینستاگرام(Instagram) بهره‌گیری نمایید. در صورتی که از سرویس‌هایی چون اسکجول گرام در اینستاگرام استفاده می‌کنید می‌بایست اسم کاربری و پسورد خویش را به آن‌ها ارائه دهید. البته این موضوع که تیم‌های گوناگون از یک حساب کاربری مجزا پست ارسال کنند، ایده‌آل نیست. اکنون گزینه‌ی دیگری وجود دارد. سرویس‌ هات سویت اخیراً از قابلیت برنامه‌ریزی خود برای اینستاگرام رونمایی کرده است. هرچند این ویژگی کاملاً خودکار نیست، ولی برای یک فرد و یا گروه امکان تولید محتوای دسته جمعی و آماده‌سازی برای ارسال برنامه‌ریزی شده را ‌فراهم می‌کند . این راه‌حل فوق‌العاده‌ای است.

 

8) در اینستاگرام ارتباطات فرامحلی ایجاد کنید
فرض کنید برگزارکننده مجالس عروسی هستید و قصد دارید شبکه محلی خود را برپایی کرده و مشتری‌های بیشتری جذب نمایید. شاید فهم راستی از مخاطبین خود(آرزوها، امیدها، ترس‌ها و ناراحتی‌هایشان) داشته باشید. از همین‌رو برای پست‌های اینستاگرام خویش اهداف معینی را تعیین می‌نمایید(مثلاً 3% تعامل و 5 فروش). می‌توانید تصاویر و ویدئوهای جذابی جاسازی کرده و برای محتوای خود شرحی انتخاب کرده و به مخاطبین خود بگویید می‌خواهید چه کاری سپریدن دهید.

سایر نکات اساسی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام
– برپایی محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام

– افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت

– افزایش درگیری بیننده با صفحه ایستاگرام

– ایجاد رابطه برپا با مخاطبان

– افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران با استفاده از گیمیفیکیشن

– افزایش آگاهانیدن از برند شما

– تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات کسان معروف و تاثیرگذار

– تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام

– کاربرد درست و چیره دست از هشتگ

– بردن پست باره نظر در تاپ هشتگ و اکسپلور

– مشخص کردن بهترین موعد انتشار پست ها

– پذیرش گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت

– برپایی سوالات جذاب در استوری و درگیری بیشتر مخاطبان با پیج شما و پاسخگویی مناسب به کاربران

– مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: